niedziela, 24 lutego 2013

Skillet and Linkin Park ♥♥♥


Hej c: Ostatnio bardzo polubiłam zespół Skillet no i Linkin Park też ale LP już od dawna słucham d-_-b xd Eminema (Marshall Mathers) już od dawna wielbie - co pewnie wiecie - Więc może kiedyś tam o nim napiszę : d
No może zacznijmy od Skillet'a c: Bo to bardziej lubię *.* Niż Linkin Park ;* No tak, pewnie niektórzy nje wjedzą kim jest Skillet, a raczej zespół Skillet. Tu macie zdjątka :



To starsze zdjęcie jakby co xd
I tak to pierwsze jest zajebiste ;*
Tu jest logo Skillet ;
Omnomnom a teraz poznajmy Johna Coopera. Hmm a kto to jest? No to on przecież :D
No ja nie mogę muszę napisać Omnomnomnomn ♥♥♥ ;********** :D
Kto powie, że on jest brzydki to będę mieć na niego focha na 4ever! Pff xd Srolololo ;**** Nie żartuje -_-
A i on ma chyba 2 dzieci. Dziewczynkę i chłopca ;) Powinnam się wstydzić ale nie wiem ile ma lat ._. NO ale nie ma się co dziwić bo od niedawna go słucham i niewiele o nim wiem xd JOHN COOPER MA ZAJEBISTY GŁOOOOS OŁŁŁ JEAAAH ;**********
A tu zrobiłam TOP 5 najlepszych piosenek Skillet'a c:

1.
2.
3.
4.
5.
;*** Tak, tak wiem wy teraz myślicie sb "O hahha jaki żal, co to za gówno" a ja wam powiem tak "Gówno mnie to obchodzi co sobie o tych piosenkach myślicie, mi tam się podoba. Dowidzenia" XD

Dobrze, no to może teraz Linkin Park, hm?
Tak, oni wyglądają, może jeszcze jedno zdjęcie xd
Omnom ;** O nich jeszcze mniej wiem ._. LOL XD
Dobra, jest 2 wokalistów na tym 2 zdjęciu to ci dwaj sprzodu xd Ten w okularach to Chester a ten drugi to... Oj tam nie ważne :D

Chester nie jest taki przystojny jak John ale jest spk ;d To zdjęcie u góry to fragment z filmu Piła 7 - Nie dla małych dzieci xd Ja tam to oglądałam i ta część była jedną z najlepszych c: Muszę was zasmucić ale tam Chester nie przeżył xd
Teraz znów TOP 5 najlepszych piosenek Linkin Park c:
1.
2.
3.
4.
5.
To logo LP ;

To może na wszystko c:
Chwała tym co przesłuchali wszystkie piosenki, doszli do końca i także polubili Linkin Park i Skillet ♥
Chwała wam i pokłony c:
Pisać w komach kto przetrwał do końca xd
Paa ;**

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam Linkin Park :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piona! Tak jak ty, uwielbiam Skillet i Linkin Park. Miłego zagłębiania się w świat rocka :)

    http://r-rock-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń